16/01/2014

Step












Jumper - Sheinside
Trousers - Topshop
Shoes - Underground
Earings & Rings - H&M
Necklace - Pull&Bear

I feel so good in this outfit. I love the contrast between the materials of the pieces I'm wearing. This jumper totally stole my heart: it's extremly warm and soft. The color, oh the color. It's just perfect! 
The discopants are really comfortable, I'd love to have some other leggings like this one. When I looked at myself in the mirror I realized I needed to add some big accesories to give to the outfit a perfect vibe. And the last touch it's this amazing lip colour by NYX. ADDICTED.
-
Mi sento davvero bene in questo outfit. Adoro il contrasto che viene a crearsi tra le diverse texture dei capi che ho scelto. Questo maglione mi ha completamente rapita: è infinitamente soffice e caldo. E il colore, parliamo di questo magnifico colore! Perfetto.
Questi discopants sono davvero comodi, ucciderei per trovare altri leggings altrettanto comodi. Quando mi sono guardata allo specchio mi sono resa conto che era molto piatto come look, quindi ho deciso di aggiungere questi accessori vistosi per dargli una marcia in più. Ed infine il tocco rosso delle labbra: questo rossetto di NYX mi ha conquistata.


Lot of Love
Camilla

1 comment:

  1. Love that fluffy sweater and your necklace :)

    www.niviisdiary.blogspot.com

    ReplyDelete