04/01/2014

New year, new life | 2014 Resolutions



This is the first year that I make resolutions because I'm usually crap at keeping them but I wanted to try and stay positive and tidy up the ideas in my mind. I've created an image that I'm going to print out and put in my bedroom where I can see it every day. Feel free to print it too if you want. Remember to leave a comment where you tell me your resolutions, I will love to know. Happy New Year to everyone, wish you the best.
-
È il primo anno che seriamente decido i miei propositi per l'anno nuovo perchè solitamente i pochi che faccio non li mantengo mai, ma questa volta volevo provare a riordinare le idee nella mia testa. Ho crato un immagine che sicuramente stamperò e appenderò nella mia stanza dove posso vederla tutti i giorni, così da ricordarmi sempre quello che è importante. Sentitevi liberi di stamparla se volete. Ricordatevi di lasciare un commento dove mi dite i vostri propositi per il 2014, mi piacerebbe saperli. Buon anno a tutti, vi auguro il meglio.



Lot of Love
Camilla

1 comment:

  1. Hi! Lovely blog and great post! We invite you to visit my blog :) kisses! ;) www.mvesblog.com

    ReplyDelete