22/08/2013

Here we are





Let's start with this crazy dream of mine.
I thought about it for a long time and now here I am. I took courage and I decided to prove myself that I can do it. Open a blog it's been a thought in my mind for a really long time, believe me. I was (and I am) always on the internet reading some posts from bloggers all over the web, and in my head a voice always tells me "You want to do that too, am I right?". Yes, you are. I don't have a lot of faith in myself, but I want to do this for me and for everybody that have got something to say, but he/she doesn't know how to say it. 
This is my way.
This isn't an easy decision, but I really want to try. With this first post I just want to say that if you have a dream you have to stand up and fight for it because if you don't when you have the chance you are going to regret it. I really hope that one day I will help somebody with the words that I'm going to write and say.
Lot of love.



Diamo il via a questo mio sogno.
Ci ho pensato molto ed ora eccomi qui. Ho preso coraggio e ho deciso di provare a me stessa che posso farcela. Aprire un blog é stato un pensiero fisso nella mia testa da molto tempo, credetemi. Sono sempre su internet a leggere post di blogger di tutto il mondo, e una voce nella mia testa mi ha sempre detto "Lo vuoi fare anche tu, non è vero?". Ebbene si. Non ho molta fiducia in me stessa, ma voglio farlo per me e per tutti colore che sanno di avere qualcosa da dire, ma non sanno come dirla.
Questo è il mio modo.
Non è una decisione facile, ma voglio davvero provarci. Con questo primo post voglio solo dire che se hai un sogno devi lottare per questo, perchè se non lo fai quando ne hai la possibilità lo rimpiangerai per sempre. Spero che un giorno aiuterò qualcuno con quello che scriverò.

No comments:

Post a Comment